16 august 2013

Salut ! Am gasit cateva poze pe un blog . Este super ! Ar trebui sa intarti pe el !

Hey ! Blogul este : http://violettafanb.blogspot.ro  . Este super ! Am vazut ca sunteti aproape 800 de vizitatori ! Va multumesc ! ;)   . Asa ....  As vrea ca admina/adminul paginii  violettafanb.blospot.ro , sa nu se supere , dar am luat cateva poze de pe pagina ei . Imi place acea pagina , si am vazut ca are postari/poze super . Iti urez succes in continuare , in caz ca citesti articolul ! :)

De curand , Tini a castigat un premiu  numit Martin Fierro 2013 . (Eu gasind accidental pe wikipedia concursul , am votat-o . Sunt sigura ca n-o sa ma credeti , dar asta e )

Asa arata premiera Martin Fierro 2013

Martina a inceput sa planga , la anuntul numelui ei .

Bravo , Tini !



Lodovica Comello

Orar pentru fanii Violetta

Voi in ce luna sunteti ? Eu ca Vio , mai exact in Iunie .

Asta e adevarat

Ce dragute sunt !


Ce se uita Tini dupa Jorge ! S-ar potrivi , dar are iubita .

Arata super aici Lodo , nu ?

So Sweet

Tini si-a facut suvite (nu stim daca permanente sau nu) , si mai nou , i-a mai crescut parul !

Tini , fratele ei si catelusii lor . Ce familie Adorabila !

Ooo doamne ! Ce scumpete !

Voi ati vrea ?

Doamne ! Imi creste glicemia cand il vad ;)

Tini&unul din catelusii ei ! Doi scumpi !

Poza rara cu Tini

Poza rara cu Tini , nu ?

Pentru Fanii Tinistas . Va <3 ! Ca dovada ! ;)

Ce spuneti ? Poza rara cu Martina ?

Tini&tatal ei se intorc de la cumparaturi !

Martina si make-up artistul ei

Ce ochisori !

Asa am macat si eu sushi . Care ati mai mancat asa ?

Poza rara cu Tini&Mechi .

So cute !

Nu numai noi o iubim ! Se vede , ca si cateii ei !

Ar vrea si el sa pape ce are Martina !



Poza asta stiu ca am mai postat-o , dar e asa de scumpaa !

Tini pe afara ! ;)

Vai ce dragutii sunt !

Tini dublata ! Este frumoasa si ca Violetta , dar mai mult imi place de Martina !

Tini :)



Pentru o cauza unica !


La o cafeluta !

Cum doarme pe canapea !

Rara sau nu ?

Martina Stoessel ! Cine e fan Tinistas ?

WE ALL LOVE HER !

Martina , noi te iubim !

Ce spuneti de pantofii ei ? Mie una imi plac la nebunie . As vrea sa-mi iau si eu , dar nu prea cred ca m-ar lasi parintii ... :(

Imi place mult prietenia Vio&Fran/Tini&Lodo . Voua ? :*

Continua sa canti ! Visul va deveni realitate daca il infrunti !

Jurnal Violetta




Jorge Blanco&Martina Stoessel

Imi place la nebunie poza asta ! ;)

Cea mai frumoasa !

Vio&Leon

Imagine miscatoare . Enjoy

Uite , cam asa a reactionat Martina la primirea premiului Martin Fierro 2013 :)

Melodia Mi perdicion :)

Sunt singura care ii place cuplul Leonetta ?

Oare s-a intamplat ? Voi ce credeti ?

Melodia Podemos

Cami-Tienes el talento

Imagine miscatoare cu Martina ;)

Semnatura Martina pt fanii

I LOVE THIS SMILE !

Steaua Martinei ! Bravo , tine-o asa in continuare !

Hoy Somos Mas

Imaginea de mai jos e continuarea ! Eu una si acum ma prapadesc de ras !

Hahahaha

Chiar daca e greu , o sa merg mai departe , chiar daca o sa ma doara , o sa trec peste toate !

Imagini Violetta (miscatoare)

Hihihi

Zambeste ! Chiar daca te doare ! Ce nu te omoara te face mai tare !

On Beat ! Iubesc melodia asta ! Este una din preferatele mele ! ;)



Sper sa va placa pozele . Acestea sunt pentru ca suntei aproape 800 de persoane care vizioneaza aceasta pagina ! Va multumesc ! Asta inseamna multt pentru mine ! Nu am crezut ca o sa ajung vreodata la atatea vizionari ! Sunt incantata ca am si din Argentina ;) . As fi si mai incantata daca actorii din Violetta ar putea sa vada (sau sa incerce sa inteleaga prin Google Translate) ce postez eu aici , ar fi incredibil . Dar in orice caz , va multumesc voua , si daca vreti , am si o pagina pe Facebook !

Uitati-o :        https://www.facebook.com/pages/X-Violetta-Romania-X/330413290425301?ref=hl  
Mersi daca intrati ! Daca nu , tot mersi ca vizualizati aceasta postare ! Va pup dulce ! :*